Cashback
La produsele tale P&G preferate!
Primește banii înapoi!
Câștigă super premii cu Lenor!
Curățenia devine mai recompensatoare cu Mr. Proper!
Întrebări frecvente
1. Ce este Cashback?
Cashback înseamnă „bani înapoi”. Aceasta este o ofertă în care, la achiziționarea unui produs participant la campanie, primești înapoi în cont o sumă predeterminată din prețul de achiziție.
2. Cum particip în campaniile de Cashback?
Poți participa doar online, accesând pagina campaniei de cashback respective și urmărind pașii:
- Cumpără produsul/produsele participante la campanie
- Fotografiază bonul fiscal/factura și încarcă fotografia în chenarul destinat
- Acceptă termenii și condițiile și politica de confidențialitate
- După confirmarea bonului fiscal/ facturii, care poate dura până la 3 zile, vei primul un mail de validare cu un link unic care te va redirectiona către o pagină de autentificare
- Introduce numărul de telefon
- Introduce codul primit prin SMS și, ulterior, IBAN-ul unde dorești să primești rambursarea
Din momentul solicitări rambursării, vei primi banii înapoi în cont în maximum 7 zile.
Notă: Fiecare adresă de e-mail, număr de telefon mobil și IBAN poate participa o singură dată pe campanie. In general fiecare campanie are maximum o participare de persoană.
Te rugăm să consulți regulamentul fiecărei campanii de cashback, întrucât sunt posibile mici modificari fata de procesul general.
Sfatul nostru: abonează-te direct la newsletter-ul Youtil și vei fi printre primii care află despre noile campanii de cashback.
3. Când o să-mi primesc banii înapoi?
După inițierea unei retrageri, durează pana la 7 zile ca să primești banii înapoi.
4. Cum îmi primesc banii înapoi?
Suma va fi transferată în contul bancar (IBAN) specificat.
5. Câți bani primesc înapoi?
Pentru a afla suma exactă, te rugăm să verifici e-mail-ul de confirmare a participarii.
6. Cât durează o campanie de cashback?
Pentru a afla perioada exactă, te rugăm să consulți regulamentul fiecarei campanii.
7. Cât de des pot participa în campaniile de cashback?
Poți participa maxim o dată în fiecare campanie de cashback, daca regulamentul nu stipuleaza posibilitatea participarilor multiple.
8. Cum aflu dacă bonul fiscal a fost validat?
Vei fi informat automat prin e-mail despre statusul participării tale.
9. Ce fac dacă nu mi-am primit banii înapoi (încă)?
După ce participarea dvs. este validată, vei putea vedea suma economisită în profilul tău de utilizator, iar după inițierea unei retrageri durează pana la 7 zile ca să primești banii înapoi. Dacă banii nu au fost returnați după acest termen, te rugăm să ne contactezi la adresa de email: suport@youtilpromo.ro
10. Pe cine contactez în cazul în care întâmpin o problemă cu campania de cashback?
Pentru întrebări legate de Campaniile Cashback, te rugăm să ne contactezi la adresa de email: suport@youtilpromo.ro