Reprezentarea egală a femeilor în istoria noastră
CSR
6/12/2022
Într-o lume fără prejudecăți de gen, cu reprezentare egală pentru toți, economiile înfloresc, comunitățile locale prosperă, iar lumea devine mai bună pentru noi toți. La P&G nu am încetat niciodată să ne imaginăm o astfel de lume, în interiorul și în afara companiei noastre, promovând egalitatea de gen în toate domeniile și locurile de muncă, la nivel mondial. De peste 140 de ani, P&G a aspirat să creeze o lume fără prejudecăți. Din 1884, am început să angajăm femei în fabrica de săpun Ivorydale, oferindu-le o securitate financiară sporită și independență. În 1890 deschidem primul laborator la Ivorydale, angajând femei chimiste, în timp ce în 1921, compania angajează alte 17 femei economiste. Apoi, în 1967, Peg Wyant a devenit primul manager de marcă asociat, în timp ce în 1974 femeile au început să lucreze în vânzări. Până în 1998, P&G câștigase deja două premii pentru oportunitățile sale de muncă pentru femei, precum și pentru promovarea lor în funcții de conducere. Prin acțiunile sale, dar și campaniile sale, P&G a dorit să schimbe datele, ajutând la soluționarea prejudecăților și inegalităților. În 2015, cu campania Always, #SANKORITSI, a schimbat semnificația și impactul pe care unele fraze cotidiene l-au avut asupra fetelor în adolescență - precum sintagma #likeagirl - într-o frază de oferire de putere fetelor, forță și mândrie.
Pe măsură ce „sărbătorim” femeile din trecutul nostru la scară globală, ne uităm optimist la viitor și la realizările femeilor lideri în anii următori!